مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 20:352022-10-28ورزشي

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با جشنواره گل به تعطیلات رفت


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی را بازیکنان ذوب آهن طوفانی شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدند و یک پنالتی را نیز از دست دادند؛ نفت مسجدسلیمان نیز اسیر حملات ذوب آهن شده بود.

در ادامه نیمه دوم شاگردان تارتار از روی نقطه پنالتی به گل رسیدند، نفت مسجدسلیمان برای جبران گل های خورده جلو کشید و یک بار هم به گل رسید تا نیمه نخست با برتری 2 بر یک ذوب آهن به پایان برسد.

در نیمه دوم شاگردان مهاجری برای به تساوی رساندن بازی وارد زمین شدند و توپ و زمین را در اختیار گرفتند اما ذوب آهن برخلاف جریان بازی به گل رسید.

در لحظات پایانی بازی ذوب آهن 2 بار دیگر به گل رسید تا شاگردان تارتار با نتیجه 5 بر یک نفت مسجدسلیمان را شکست دهند و 13 امتیازی شوند و به رده نهم جدول صعود کنند.

داور: ناصر جنگی کمک داوران: حسن انتظاری، اسماعیل احمدی و عنایت قوچ کانلو کارت زرد: محمدامین درویشی از ذوب آهن - علیرضا دغاغله از نفت کارت قرمز: -  گل: محمدرضا سلیمانی، سجاد آشوری، آرمان اکوان، محمدحسین اسلامی و بهمن سالاری برای ذوب آه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با جشنواره گل به تعطیلات رفت

لیگ برتر فوتبال| ذوب آهن با جشنواره گل به تعطیلات رفت